Word de beste JeugdProfessional voor jezelf en je klant
Dit programma is speciaal voor ambitieuze jeugdprofessionals die graag kun klant naar de next level willen brengen, maar stuiten op weerstand.
Het Nieuwe Denken
Werken met mensen is werken met jezelf. Hoe kun jij er voor zorgen dat je altijd present bent en de beste versie van jezelf kunt geven aan je klant?
We leven in een andere tijd. Het werkt niet meer om te zeggen wat je klanten moeten doen. Je bent er waarschijnlijk al achter gekomen, dat ze “Ja” zeggen, maar “Nee”doen. Super frusterend natuurlijk, want jij wilt vorderingen maken in het begeleidingstraject.
Om écht vorderingen te kunnen maken is er meer nodig dan interventies en evidence based methodieken.
Wat dat dan is? Dat leer je tijdens de training “Word de beste JeugdProfessional voor jezelf en je klant”.
Wat je leert tijdens dit programma:
- Hoe je klanten denken en handelen
- Wat er voor zorgt dat klanten “Ja” zeggen en “Nee” doen
- Resultaatgerichte begeleidingstrajecten neer te zetten
- De juiste gespreksomgeving te creeëren, zodat klanten zich al snel vertrouwd voelen
- Wat er voor nodig is om klanten aan te zetten tot gedragsverandering
- Slimmer te werken in plaats van harder