fbpx

Word de beste JeugdProfessional voor jezelf en je klant

Dit programma is speciaal voor ambitieuze jeugdprofessionals die graag kun klant naar de next level willen brengen, maar stuiten op weerstand.

Het Nieuwe Denken

Werken met mensen is werken met jezelf. Hoe kun jij er voor zorgen dat je altijd present bent en de beste versie van jezelf kunt geven aan je klant?

We leven in een andere tijd. Het werkt niet meer om te zeggen wat je klanten moeten doen. Je bent er waarschijnlijk al achter gekomen, dat ze “Ja” zeggen, maar “Nee”doen. Super frusterend natuurlijk, want jij wilt vorderingen maken in het begeleidingstraject.

Om écht vorderingen te kunnen maken is er meer nodig dan interventies en evidence based methodieken.

Wat dat dan is? Dat leer je tijdens de training “Word de beste JeugdProfessional voor jezelf en je klant”.

Wat je leert tijdens dit programma:

  • Hoe je klanten denken en handelen
  • Wat er voor zorgt dat klanten “Ja” zeggen en “Nee” doen
  • Resultaatgerichte begeleidingstrajecten neer te zetten
  • De juiste gespreksomgeving te creeëren, zodat klanten zich al snel vertrouwd voelen
  • Wat er voor nodig is om klanten aan te zetten tot gedragsverandering
  • Slimmer te werken in plaats van harder

“Ik wil meer resultaten uit mijn begeleidingen halen, maar ik weet niet hoe

“Ik wil niet meer doodmoe thuis komen na een werkdag, maar ik weet niet hoe ik mijn werk anders kan inrichten

“Ik wil ouders zo graag helpen, maar ik vind het ook spannend om het gesprek aan te gaan

Happy Day

De online training bestaat uit 4 modules:

Module 1

Begeleidingsmodel. Je kunt steeds terugvallen op het begeleidingsmodel om weer in gesprek te gaan met de ouders. Wat zijn de hulpbronnen en wat zijn de belemmeringen om van de huidige naar de gewenste situatie te komen? Je krijgt inzicht in hoe je de belemmeringen kunt verzwakken en ombuigen en hoe je hulpbronnen kunt inzetten.

Module 3

Ontdek je kwaliteiten. Je herkent je eigen kwaliteiten, waarden en ontwikkelpunten. Je ontdekt wat je belangrijk vindt en waarom je doet wat je doet.
Je kunt je gevoelens onder woorden brengen en daardoor ook je klanten begeleiden om te verwoorden wat hen drijft.

Module 2

Je ideale klant. Je leert herkennen welke eigenschappen de klant heeft die het beste bij jou past. Je ontdekt hoe het komt dat je met de één sneller resultaat haalt dan met de ander. Je leert je bewuster inleven en vindt een betere aansluiting, ook met klanten die minder dicht bij jou staan.

Module 4

In deze module gaan we nog dieper in op het contact met ouders.

In de jeugdzorg werken we met mensen. En ieder mens heeft emoties. Als jij begrip kunt opbrengen voor de ouders met wie je werkt, kun je makkelijker aansluiting vinden.

Herken je deze gedachten?

Voor mij zijn deze gedachtes en situaties super herkenbaar!

Ik dacht heel vaak ook, “Wie ben ik om mijn klanten te vertellen wat ze anders moeten doen”. En ik leerde ook dat de gedachtes die je hebt, resulteren in je gedrag.

Met deze wetenschap beloofde ik aan mezelf om de beste versie van mezelf te worden. Ik wilde er voor zorgen dat mijn klanten niet door mijn emoties, waarden en normen beïnvloed zou worden. Ik wilde de best mogelijke begeleiding bieden, waar mijn klant de rest van zijn leven op terug kan vallen.

En precies dát, bied ik je aan tijdens de training “Word de beste JeugdProfessional voor je klant”. Alles wat je leert, gaat een leven lang mee. Hoe fijn, als jouw klanten weerbaarder worden en jou niet meer nodig hebben! Dat is mijn streven.

En weet je wat dat betekent voor jou? Je krijgt het plezier terug, je ziet resultaten en dat geeft voldoening!

Gun jezelf deze ontdekkingsreis! Sterker nog, het is je plicht als JeugdProfessional om de beste versie van jezelf aan je klant te geven, zodat hij/zij de groei kan doormaken die nodig is naar een happy leven.

Hoe? Daar ga ik je stap voor stap bij helpen!

Wie is Judith Nieuwpoort?

Ik kan jou helpen om resultaatgerichte begeleidingstrajacten te creeëren, zodat je moeiteloos samenwerkt met je klant/cliënt

Ik heb vanaf 2008 mijn vaste baan opgezegd, als consulent bij de Sociale Dienst, om mijn missie te volbrengen: een happy leven creëren voor ouder en kind, waarbij een diagnose is gesteld.
Sindsdien heb ik honderden gezinnen begeleid en de jeugshulporganisatie Happy KidsCare opgericht met mijn business partner Nilza Miranda.

Ik creeër programma’s met de intentie om het leven nog makkelijker te maken voor gezinnen, ondanks of wellicht dankzij een diagnose ADHD/Autisme.

Ik breng graag mensen samen om ze te laten weten dat ze er niet alleen voor staan. Dit doe ik door het organiseren van events voor ouders & jeugdprofessionals.

Ik daag mensen graag uit om anders naar situaties te kijken. Wat kun je er van leren? Wat wil deze situatie je vertellen? Wat roept dit bij je op? Om stap voor stap anders naar situaties te leren kijken heb ik een boek geschreven met 30 tips. Voor iedere dag 1 tip.

Een happy leven creeëren, voor de ruim 50.000 gezinnen in Nederland met uitdagingen op het gebied van ADHD/Autisme, kan ik niet alleen. Dat doe ik graag samen met JeugdProfessionals, zoals jij!

Ik heb diverse programma’s en tools ontwikkeld om de begeleidingstrajecten voor jezelf en je klanten makkelijker te maken.

Hoe beter je jezelf kent, hoe beter je de ander kunt helpen

Mijn hele leven ben ik al gefascineerd door mensen. Waarom doen ze wat ze doen. Hoe komt het dat de één zoveel uitdagingen heeft in het leven en de ander er fluitend door heen gaat?

Ik leerde mezelf ontzettend goed kennen, waardoor ik veel zekerder ben geworden in mijn werk. Ik weet wat ik kan, waar ik goed in ben en durf dit te benoemen. Ik weet waar mijn valkuilen, mijn uitdagingen liggen en ik durf dat te benoemen.

Dit zorgt ervoor dat ik heel goed heb leren kijken in processen. We hebben ook niet binnen 1 dag leren lopen. De klanten die jij en ik begeleiden hebben de tijd nodig, het vertrouwen en de hoop om op hun eigen tempo de groei door te maken, waar ze naar verlangen.

Onze rol is om ze de weg te wijzen, de support te bieden en het lichtpuntje aan het eind van de tunnel aan te reiken!

Praktische informatie

  • Je kunt direct starten met de online training
  • De online training bestaat uit 4 modules en een aantal bonusvideo’s
  • Per module is er een uitgebreid werkboek te downloaden of digitaal in te vullen
  • De online training is de basis voor de 2 daagse
  • Live trainingsdagen op 22 & 23 september 2022
  • Coachsessies nader in te plannen
  • Start training donderdag 22 september om 10.00 uur. Einde 23 september 16.00 uur
  • Je ontvangt tijdig een uitnodiging met alle praktische informatie, zodat je goed voorbereid bent op de live dagen.
  • Je hebt een jaar lang toegang tot de online training
  • Je ontvangt 21,5 SKJ punten voor het volgen van deze training
  • Je ontvangt na afloop een certificaat
  • Investering: € 897,- incl. BTW

Inclusief arrangementskosten, overnachting, ontbijt & diner

Locatie: Binnenkort bekend.

Deze website gebruikt cookies voor een betere ervaring op onze website. We hopen dat je dat goed vindt. Ja, prima hoor Meer informatie